środa, 4 listopada 2015

64. Gorajcowy Kalendarz

Tęskniąc za Folkowiskiem, Gorajcem i Wami wszystkimi
wymyśliłam wierszyki do Folkowiskowego kalendarza :-)

I
niech nam styczeń mija prędko
śnieg lubimy, lecz w lodówce
chcemy jechać do Gorajca
już myślimy o Majówce!

II
luty mroźny i chłodnawy
niech się kończy już uroczo
bo czekamy już na wiosnę
i wycieczkę na Roztocze!

III
co mi przypomina przysłowie
"w marcu jak w garncu"?
by mieć krem z filtrem i kalosze
na Majówce w Gorajcu!

IV
Już przecież kwiecień,
szykujmy się!
niedługo w Gorajcu Majówka!
Wolności Chłopskiej Dzień!

V
W maju jak w gaju
Na dworze coraz cieplej
Po co więc siedzieć w mieście?
W Gorajcu jest najlepiej!

VI
Gdy po majówce w sercu poczujesz pustkę
pomyśl, że zaraz rzucisz wszystko i pojedziesz na Folkowisko!

VII
Wreszcie lipiec i wakacje
każdy ma to w kalendarzu
wreszcie czas na Folkowisko
cały rok się o tym marzy!

VIII
jak to szybko znów minęło
sierpień upływa, jak to tak?
myślami jesteśmy z Wami
lecz na co dzień czegoś brak...

IX
wciąż żyjemy Folkowiskiem
wciąż dzielimy się zdjęciami
wrzesień miło nam upływa
bo żyjemy wspomnieniami

X
czas upływa - już po lecie
jest październik - polska jesień
lecz mnie od tego boli głowa:
czy mam wspominać?, czy planować?

XI
listopad - siedząc w ciepłym domu
zapadam w smutny sen zimowy
lecz jest coś, co rozjaśnia jesienne dni
to Folkowisko mi się śni!

XII
chociaż cały grudzień
wciąż myślę o Świętach
to o Folkowisku
też ciągle pamiętam

Zwrotki są zainspirowane pomysłem >>Folkowiskowego Kalendarza<<
a zdjęcie, które wybraliśmy do kalendarza to zdjęcie z malowania mandali - ni to zima, ni to lato :-)
Fot. hw fotografia pomyslowa