czwartek, 11 września 2014

45. Kołysanka bujana wiatrem dla Maciusia

      śpij już, śpij syneczku mój
      wiaterek cię ukołysze do snu
      husi husi husi hu


szeleszczą bukowe liście
i szumi bukowy las
wieje wiatr, kładzie wszystkich spać


      śpij już, śpij syneczku mój
      wiaterek cię ukołysze do snu
      husi husi husi hu


goni wiatr chmurki-poduszki
niech tulą księżyc do snu
szumi wiatr husi husi hu


      śpij już, śpij syneczku mój
      wiaterek cię ukołysze do snu
      husi husi husi hu


rozhuśtał wietrzyk źdźbła trawy
strąca z nich rosę kap kap
wieje wiatr kładzie wszystkich spać


      śpij już, śpij syneczku mój
      wiaterek cię ukołysze do snu
      husi husi husi hu


wietrzyk mgiełką jak kołderką
otula lasy do snu
szumi wiatr husi husi hu


      śpij już śpij syneczku mój
      wiaterek cię ukołysze do snu
      husi husi husi hu 


Kolejna leśna kołysanka inspirowana rozmową z Asią, mamą Maciusia.